e-дурдом

Занесло мене сьогодні в приват-банк.
Ну і вперше зустрівся з системою e-coin, отримав “ваучер-решту”.

“екологічність” системи, при якій замість багаторічного циркулювання монет кожен раз, коли вони могли бути просто перекладеними з місця на місце, пропонується отримати і викинути двадцятисантиметровий паперовий чек з кольоровим друком на зворотному боці у мене сумнівів не викликає. Тобто – без сумніву, екологічності не бачу.

Але бачу ідіотизм в тому, що з суми, яка закінчувалася на “1 грн 57 коп”, цю саму одну гривню я все одно отримав чотирма монетами по 25 коп!

На тег лохотрон тема наче не тягне, але дурдом ще той.

11 коментарів to “e-дурдом”

  1. […] кажучи, я просто не читав про приватівський е-дурдом і навіть не знав, що мій родич збирається відкрити […]

  2. cafenoir сказав:

    ПриватБанк взагалі надто цікавий банк, щоб бути приємним =)
    Не так давно (цього року) за допомогою вище вказаної організації я купувала техніку в британському інтернет магазині.
    Для цього звичайну картку з поміткою “Visa Electron Student Card” було поповнено на суму А+В (було заплновано придбати 2 одиниці техніки). Через касу гроші на картку прийшли швидко, все йшло чудово, розплатилась я в інтернет магазині, цей інтернет магазин попрохав код транзакції (ну щоб знати, що карка 100% моя), я звернулась до банку (прийшла фізично у відділення)…
    І тут почалось найцікавіше, меніпочали казати, що таку довідку замовляють за 5 (!!!) днів, вона платна і тд. Після певних аргументів я все ж отримала мій код, але консультанти закатували очі, злились, картина була весела. Нарешті ІМ (інтернет магазин) отримав код, знята сума з картки була А+В, потім виявилось, що 2-ї одиниці техніки поки що немає, ІМ повернув гроші (суму В), і справді, гроші прийшли, через деякий час прийшло замовленя, все було чудово…
    Згодом я знову хотіла купити за тією самою схемою, використовуючи ту саму картку, абсолютно таку продукцію за ту саму суму А. Замовлення було оформлене, але ІМ сказав, що банк дав відмову 3 (!!!) рази підряд. Моя картка була підключена до системи Приват24, там є типу онлайн чат з консультантом (підтримка там нічого не вміє і не знає, наприклад, питання “А по якому курсу ви знімете з мене гроші, якщо ІМ буде просити фунти?” просто вбивав консультантів, відповіді НІХТО не дав, казали щось про курс НацБАнка, але підманули, м`якокажучи =) )Отже, звернулась я до них, кажу “Що за неподобство, а ну пустіть гроші ТУДИ”, а вони мені “Ваша картка для розплати в інтернеті не створена, розшарюйте її через систему “Приват24”
    Для тих, кому пощастило не мати з ними справу поясню схему оплати через розшарену карту: потрібна сумав гривнях забирається з рахунку, конвертується в долари. Потім, коли Ви нею розплачуєтесь, вони конвертують цю сумму в гривні, а потім в потрібні Вам тугрики чи єни.. Уявили? Ну я тоді питаю “А поясніть, чим же відрізняються ці 2 транзакції, ідентичні!! Потрібні лише cvv2 код та номер картки! ” Єдина відповідь “Розшарюйте карту…Нічого пояснити не можемо, ми не знаємо…” Так мені відповідали і в онлайн консультіції, і в оффлайн (у відділенні). А особливо, коли бачили, що картка студентська (для стипендій), взагалі, ледь двері не зачиняли…
    Проблема вирішилась оплатою через інший, рідний, добрий, хороший і чудовий, з минулого століття, ні разу не автоматизований, без єдиного компа на робочому місці, але милий і привітний Ощадбанк! (Ридайте консультанти зі своєю системою і автоматизацією! І жахливий звук з свого онлайн чату приберіть!)
    Висновок: ПриватБанк – корпорація зла, безсумнівно. З будь-якої транзакції (скажімо, невинна плата за курси мови)забирають 1% від суми. Тобто оплачуєш 2000 грн, 20 уже забрали, тай ще на окремий чек (му-ха-ха 😉 )В Надрабанку комісія за таку саму транзакцію 3 грн =)
    Отож, цей банк – наглюча напасть! Ідіотизм починається з нереальної жадоби, з некваліфікації та неприємності в спілкуванні консультантів. Купа дрібниць, які вказують на корпорацію зла, чесно вам кажу =)

    PS Вибачте за довгий коментар. Якщо примусять видалити коментар, я дозволяю, головне, що мене почули)
    PSS Ця історіє є навчальним матеріалом, Я не маю на меті образити саму організацію =)

    ЗІІ Всім Редчукам величезні привіти =)

    • ReAl сказав:

      Ого наскільки на сайті “контенту побільшало”! 🙂

      Ох, таке враження, що всі банки зло, принаймні в нинішньому їх вигляді.
      Справедливости заради можна сказати, що у мене є знайомі, які вже не перший рік активно використовують “приват-24” і не жаліються. І є знайомий, якому “Надра” добряче попсувалии життя і він пробує судитися.

      У мене життя простіше і контактую я з банками набагато рідше, в основному — зарплатну картку використовую.

  3. ПриватБанк сказав:

    Уважаемый клиент. Уточните, пожалуйста, дату и время обращения в данное отделение, номер кассы, ФИО сотрудника, адрес отделения, город.

    • dor сказав:

      Тю 🙂

      Ви хочете виховувати персонал?-)

      Це не так просто.

    • ReAl сказав:

      І що це дасть?
      Ну вилаєте конкретну людину, а за що?

      За те, що програма обрізала копійки і видала той чек, а паперових гривень у неї в касі не було?
      Чи касир мав попитати – чи бува нема у мене чотирьох гривень папірцями по одній-дві, щоб дати мені папірець п’ять грн і так розійтися?
      Я б довго рився по всіх кишенях, знайшов би лише три і касир однак дав би гривню тими ж монетами по 25коп.
      А у вас же на “ваучері” написано “МЫ ЦЕНИМ ВАШЕ ВРЕМЯ!” (“ага, щас” ™ досвідчений касир ті копійки відрахував би швидше, ніж друкував-підписував-ставив-печатку-видавав зайвий папірець, та і я на цей ваучер точно більше часу витрачу).

      Тут, на мій погляд, навпаки – треба б побільше використовувати монети 1грн а то і 2грн почати карбувати, бо зношуються ті папірці в маршрутках ну жах як швидко.

      • koyodza сказав:

        Це стандартна відповідь Приватбанку. Запитайте в них будь-що, навьть ту інформацію, яка за законом має бути у відкритому доступі (в таблиці тарифів, приміром, але чомусь потрібний рядок відсутній), у відповідь однаково отримаєте “Уважаемый клиент. Уточните, пожалуйста…” і т.д.
        Я давно користуюсь послугами Привата, вже років 10, і мені не раз доводилося звертатися за допомогою чи роз’ясненнями, та задовільну відповідь доводилося отримувати лише пару разів. Аби в будь-якого іншого банку була альтернатива приват24 (з такими ж функціональними можливостями) то перебіг би не роздумуючи. Навіть якщо б це був “Ощад”.
        Так би мовити “в оффлайні” мені доводилося працювати десь з десятком різних українських банків. Нажаль, змушений констатувати, що Приват в моєму особистому рейтингу знаходиться на останніх сходинках.

        • ReAl сказав:

          Мені легше 🙂
          Я практично не користуюся послугами банків, на dealextreme-ах всяких нічого не беру, не є приватним підприємцем і т.д. — додаткові картки/рахунки і онлайн банкінг мені не потрібні.
          Може, і даремно, але так ото не охота в усе це влазити…

          • koyodza сказав:

            Цілком з Вами згоден, окрім dealextreme та інших китайців. Дуже зручно і вигідно. Наприклад, кілька днів тому отримав пірометра (-50..+380 С) заплативши за нього лише 150 грн

            А з приводу привата – вибачте, що понаписував це у Вашому блозі. Я розумію, що це не місце для скарг на дії працівників банків чи будь-яких інших установ.

            • ReAl сказав:

              Та кажу ж — «може і даремно, але так неохота влазити».

              А щодо скарг — це не скарги, а обмін досвідом 🙂 Десь же треба вибалакатися, чом не тут?

        • koyodza сказав:

          Трохи не дописав.
          Так от, ніхто нікого там не вилаїть, а якщо навіть це і станеться, то якість надання послуг не покращає ні грама.
          Я вже безліч разів звертався про неправильні дані в виписках з рахунку (але ж це фінансова інформація, в ній ніякі помилки неприпустимі взагалі), в кращому випадку одну помилку через певний час виправляли, але згодом завжди з`являлися нові. Наприклад, на сьогодні чомусь доступний залишок десь на 50 грн менший, ніж це має бути згідно виписці. Також не видно комісії при зніманні готівки в банкоматах (в мене особисті, а не зарплатні картки, з них комісія за отримання готівки 1%), її можна побачити тільки шляхом віднімання залишків на рахунку, тобто виглядає це абсолютно як дрібні крадіжки грошей.
          На початку року був за кордоном, перед відїздом цікавився курсом, а також коміссією при розрахунках карткою в магазинах. І через онлайн-недочат, і у відділенні. Курс ніхто не називав (хоча я цікавився не прогнозом, зрозуміло, а поточним), але всі запевняли, що ніяких комісій немає. Коли повернувся, перевірив який курс був у платіжної системи, розбіжність виявилася 3,5% Ніяких пояснень щодо куди поділися ці 3,5% з кожноі покупки, ніхто так і не надав. Максимум, що я отримав, це абсолютно безглуздий лист про те, як у них все класно, і що ніяких комісій нема, і друге – пораду замовити роздруковану виписку з печаткою (вартість 50 грн) в якій на моє прохання можливо буде зазначено наявність комісії. Але поспілкувавшись з працівником банку ще трохи, я зрозумів, що ця виписка в них робиться вручну (ахтунг!) відповідно напишуть вони там що завгодно.
          Так що без потреби не варто звертатись до цього найбільшого в Україні банку, бо нічого доброго з цього не вийде.

Leave a Reply to cafenoir

[flagcounter image]